Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Актуальність теми "Комп’ютерна графіка" для вивчення в школі

Актуальність теми «Комп’ютерна графіка» для наповнення навчального електронного ресурсу для  подальшого вивчення.

На сьогодні спостерігається активний процес розвитку інформатизації, який характеризується в першу чергу широким впровадженням сучасних інформаційних технологій у різні сфери людської діяльності. Сучасне суспільство зіткнулося зі зміною характеру професійної діяльності на основі впровадження нових інформаційних технологій. У зв’язку з цим потрібно змінити підхід до підготовки майбутнього покоління до вибору професійної діяльності. Такі зміни потрібно враховувати ще зі шкільного віку. Адже школа є головною сходинкою в житті людини, яка закладає фундамент знань та формує особистість. Застосування сучасних інформаційних технологій у школі сприяє більш активному і свідомому засвоєнню навчального матеріалу та активізації пізнавальної діяльності на уроках.

Ми живемо в час модернізації освітньої системи. Використання інформаційних та комунікаційних технологій дають нові перспективи і нові можливості для навчання. На даний час інформаційні технології стали невід’ємною частиною нашого життя. Впровадження комп’ютерних технологій у шкільний навчальний процес є досить перспективним та сприяє підвищенню ефективності навчального процесу за рахунок високого ступеня наочності та комфортності навчання. Цим самим підвищується зацікавленість та активність учнів. Розвиваються навики самоосвіти, ініціативності та логічного мислення. Потужний потік нової інформації, застосування нових комп’ютерних технологій привертають увагу як у дорослих так і у дітей. Змінюється характер практичної діяльності та захоплення.

Комп’ютерна графіка входить до переліку шкільних дисциплін та шкільна програма курсу дає поверхневе вивчення цієї науки. Шкільний курс розрахований на 35 навчальних годин за які повинні опанувати теоретичний матеріал та виконати практичні роботи.  На мою думку, за таку малу кількість годин не можливо набути уміння в повному або навіть частковому обсязі по комп’ютерній графіці. Уміння створювати зображення, редагувати їх, працювати з різними форматами і в різних програмних засобах, мати уявлення про колірні моделі та імпортувати графічні файли у документи, у веб – сторінки та розробляти анімацію потребують набагато більше часу, ніж можуть дати часи шкільного курсу. Отож, для поглибленого вивчення та опанування необхідного обсягу матеріалу як теоретичного так і практичного потрібен електронний ресурс та бажання навчатися.

Міжнародний досвід показує, що розвиток інформаційних технологій та глобальної мережі дає широкі можливості для педагогічної діяльності. А саме створення різноманітних електронних засобів навчання дає кращі результати у вивчені теми шкільного курсу. Щодо комп’ютерної графіки , то інформаційні технології є невід’ємною частиною цієї науки і вивчення неї без комп’ютерних технологій та програмних засобів є не можливим.

Теоретичною основою комп’ютерної графіки є математика, фізика, інформатика, логіка, програмування та побудова алгоритмів, мистецтво тощо. Ця дисципліна ширше розкриває кругозір та вміння використовувати знання по іншим предметам шкільного курсу. Безперечним є практична корисність комп’ютерної графіки для подальшого використання в майбутній професійній діяльності.

На базі засобів комп’ютерної графіки та інформаційних технологій з’являються нові напрямки професійної діяльності, напрямки виробництва та середовища і взаємостосунки. З’являються нові види мистецтва пов’язані з комп’ютерною графікою. Це є веб – дизайн, анімація, комп’ютерний живопис, електронна музика, комп’ютерна графіка та мистецтво тощо.

Попит на професії з роками змінюється. Та комп’ютерна графіка у професійній сфері все набирає попит. Отож шкільна програма має надавати не тільки знання а й вказувати на актуальні теми для вивчення і акцентувати їх реалізацію в майбутньому вибору професійної діяльності. Створення електронних ресурсів по темі комп’ютерної графіки є обов’язковим і має надавати дітям та бажаючим вивчати цю тему самостійно поглиблені теоретичні знання та практичну їх реалізацію.

Комп’ютерне мистецтво не має пензля та фарб, але має душу та потребує натхнення і фантазії. Вивчайте і насолоджуйтесь плодами своєї праці.

 

 

 

Статтю написала студентка 4 курсу фізико – математичного факультету ЖДУ імені І. Франка Карташова Любов Сергіївна. 

Категорія: Мої статті | Додав: LV (15.06.2014)
Переглядів: 2673 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: